Join me on Facebook Follow me on Twitter Subscribe to RSS Email me
Pin It

Widgets

Ailemizin Yeni Üyesi / 2...

type='html'>Bu blog için bir isim düşündüğüm o zamanı hatırlıyorum da...
Aslında hiç de öyle uzun uzun düşünmedim desem yeridir , zira yıllardır bizimkilerin ağzından benim için başka bir sıfat çıkmıyor ki...
Ben bir arabadelisiyim... :)
Yakın zamanda oto-biyografimi (evet , bu tabir Cem Yılmaz'dan alenen çalıntıdır) zaten yapmayı düşünüyorum ama yine de ufak bir güncelleme yapmadan duramayacağım...

Takıntı derecesindeki şahsi tutkularımdan biri olan Honda Civic Type-R ile nihayet yollarımızı birleştirebildik...
Bu hayalimi gerçekleştirebilmemi sağlayan , bana madden ve manen desteğini bir gıdım bile eksik etmeyen , bu dünyada bana isabet eden en büyük ikramiyeye , sevgili eşime tanımsız-tarifsiz sevgilerimi gönderiyorum... :)

Şimdi gelelim bizim ufaklığın (?!?!) tanıtımına...
Honda Civic ' in ilk Type-R versiyonu bir önceki kasa olan EK kasada hayat bulmuştur. Bu ilk versiyon Civic Type-R ' larda b16b kodlu , 1.600.-cc hacminde ve 185.-hp gücünde efsane bir motor bulunuyordu.
Yıl 2001 ' e geldiğinde hem Civic ailesi kasa değiştirdi , hem de yeniden bir Type-R efsanesi doğdu...
Bu yeni kasa ep3 olarak adlandırıldı ve bu defa Civic Type-R için k20a kodlu , 2.000.-cc hacminde ve 200.-hp gücünde akıl alıcı bir motor üretildi...
Herhangi bir aşırı besleme sistemine sahip olmadan her iki nesilde de inanılmaz güçler ortaya çıkaran Civic Type-R ' lar , performans otomobilleri arasında her zaman çok farklı bir yere sahip olmuşlardır...
Onun hakkında yazacak daha milyonlarca kelimem var ama şimdilik bu kadar yeter diye düşünüyorum...
Nasıl olsa yine yazarım , aceleye gerek yok...
:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.
SEO Tips