Join me on Facebook Follow me on Twitter Subscribe to RSS Email me
Pin It

Widgets

Drift'i çok seviyorum...

type='html'>Arkadaşlar , eğer drift ile ilgili önceki yazımı okuduysanız ve nihayetinde sizler de benim gibi bir "drift delisi" iseniz , bu işin tartışmasız 3 temel şartını hatırlatmak isterim ;

-Drift , bay Keiichi Tsuchiya'dan öğrenilir.
-Pluspy videosu izlenmeli ve her detayı ezberlenmelidir.
-Drift Bible DVD'si defalarca izlenmeli ve tüm teknikler detayları ile öğrenilmelidir.
(sözlük arama zahmetinden sizi kurtarayım ; bible=kutsal kitap)

Peki nereden bulacağız bu DVD'yi?

Evet , şimdiye kadar drift konusu ile ilgili sizlere elimden geldiği kadar yardımcı olmaya ve dilim-elim döndüğünce bildiklerimi yazmaya çalıştım.
Drift ile ilgili "temel"lerin ilk ikisini de daha önce buradan sizlere ulaştırmıştım... (bkz. arabadelisi blog arşivi)
Ve nihayet , "arabadelisi.blogspot.com" olarak hiçbir masraftan kaçınmıyor ve sizlere 71 dakikalık muhteşem "Drift Bible" videosunu sunuyorum :)



Bu videoya vakit ayırıp da izlediğinizde , "Drift King" Tsuchiya-San'dan temel drift tekniklerinin detaylarını mümkün olan en muhteşem şekilde izleyebilecek , farklı karakterlerdeki otomobillerle drift yapabilmenin yöntemlerini görecek , kullanılacak otomobilin cinsi , performans ekipmanları , eğitime başlangıç antremanları gibi drift yapabilmek için gerekli olan herşeyi öğrenebileceksiniz.
Eğer drift denen şeyden hoşlandıysanız vakit ayırıp "Drift Bible"ı izlemenizi tavsiye ederim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.
SEO Tips