Join me on Facebook Follow me on Twitter Subscribe to RSS Email me
Pin It

Widgets

Vector Supercar...

type='html'>Sizler de hatırlar mısınız bilmem ama biraz nostalji yapmak istiyorum ;
Daha çok küçüktüm ama hatırı sayılır derecede bir araba delisi idim. İlkokul yıllarında Turbo markalı sakızların içinden otomobil resimleri çıkardı. Resimlerin altında da araçla ilgili bilgiler yazardı. Resimlerin bir de seri numaraları vardı. Eksiksiz tüm seriye sahip olan çocuklara gıpta ile bakardık. O yaşlarda , sırf daha fazla resime sahip olabilmek için bütün paramı sakızlara harcardım. O sakızlar halen satılıyor , ama içlerindeki resimlere hiç bakmadım doğrusu...

Turbo sakızının içinden çıkan araçlar arasında da en ilginç tasarımlı olanı Vector Twin Turbo idi... O yıllara göre geleceğe ait bir tasarıma sahip olan araç , bana göre halen de aynı geleceğe ait.. Vector kesinlikle alelade bir spor otomobil değil , o bir uzay aracı. Zaten firmanın web sitesindeki "mütevazi" slogan da bunu net bir şekilde açıklıyor...

Gelelim konumuza ; üreticiler "eskiye nur yağdırmaya" devam ediyorlar.. Tıpkı daha önce bahsettiğim diğer klasikleşmiş otomobillere yaptıkları gibi.. Hiç eskimemiş ve halen uzay filmlerini çağrıştıran böyle bir tasarım nasıl yeniden yorumlanır derseniz şöyle buyrun lütfen ;














Sizi bilmem ama ben , tıpkı çocukluğumda onu ilk gördüğümde olduğu gibi heyecan , merak ve erkeksi dürtülerin karışımından oluşan birşeyler hissettim. Tıpkı o zamanlarda içimden söylediğim , cevabını düşlediğim kelimeler tekrardan zihnimde belirdi ; "bu otomobile sahip olmak nasıl bir duygu olurdu acaba?"...

Bu konsept üretilse de üretilmese de bana bunları tekrar yaşattığı için Vector Motors Corporation yetkililerine çok teşekkür ediyorum...
Aranızda duygularımı paylaşanlar var mı?

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.
SEO Tips