Join me on Facebook Follow me on Twitter Subscribe to RSS Email me
Pin It

Widgets

Yeni Bmw M6...

type='html'>Bana göre büyük bir hata olan , 7 serisi ile başlayıp 5 serisi , 6 serisi , z4 ve x3 serisi ile devam eden yeni tasarım anlayışı , güncel 3 serisinde ve 1 serisinde bir miktar daha "yumuşatılarak" halen uygulanıyor. Benimle aynı fikirde olanlarınız var mı bilemiyorum ama bu serilerin hepsi bence çok çirkin. Güncel 3 serisi ve 1 serisinde biraz daha göze hoş gelen bir tasarım var ama ben halen eski 3 , 5 , 7 ve z3 serilerinin güzelliğini savunuyorum. Bence bu kadar radikal değişimlere gidilmemeliydi..

Konumuza geri dönersek ; yeni Bmw M6 ' nın ve dolayısı ile yeni Bmw 6 serisinin konseptleri açıkçası benim çok hoşuma gitti. Önden ve ön çapraz açıdan bakıldığında , güncel 3 serisini andıran irileştirilmiş ve hormon takviyesi ile şişirilmiş izlenimi veren tehditkar bir görünümü var. Ne yazık ki farlar halen "ben bir 6 serisiyim" diye bağırıyor. Tasarımdaki yeni Bmw ızgarasına ise (ki Bmw dilinde o parçanın adı Bmw böbreğidir) açıkçası bayıldım...

Beni en çok sevindiren ise arka görünümü oldu... Eski muhteşem 8 serisinin çizgilerinden ilham aldığı her halinden belli olan geniş ve nispeten köşeli arka kısım , güncel 5 - 6 - 7 serilerine göre daha "normal" sayılabilecek çizgilere sahip ve bu sayede güzelliğini çok daha rahat sergileyebiliyor. Arka çamurluğun botoks enjekte edilmiş gibi görünen şişkin yapısı da gayet sportif görünüyor.

Yandan bakıldığında da sadece burun belki bir miktar daha alçaltılabilirmiş veya inceltilebilirmiş gibi duruyor.
Ama zannedersem Bmw mühendisleri , M6 ' da kullanacakları motora yer açabilmek için bu kadar yüksek bir burun yapısı kullanmışlar...
Bütün bunları görebilmek ve M6 ' yı daha iyi yorumlayabilmek için 2012 yılını bekleyeceğiz...

Bu arada , zaman geçtikçe kendisinin ne kadar tehlikeli seviyede bir "arabadelisi" olduğunu keyifle gözlemlediğim sevgili "Advertlover" a sektörel köstebekliğinden dolayı teşekkürlerimi iletiyorum. Meğer onun da damarlarında bir miktar benzin dolaşıyormuş da haberimiz yokmuş...
via ; flylyf

1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler modifiyeli bmw lere bayılıyorum

Yorum Gönder

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.
SEO Tips